Masz pytanie?

Częste pytania.

Jak mam się zarejestrować?

W naszym sklepie nie ma rejestracji, żeby zrobić zakupy, wystarczy że wpiszesz wszystkie potrzebne dane i potwierdzisz zamówienie. Nie martw się będziemy pamiętać o swoich stałych Klientach.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Bardzo często szyjemy pojedyncze egzemplarze, bądź krótkie serie, postaramy się jak najszybciej uaktualniać ofertę na stronie, jeśli masz wątpliwości napisz bądź zadzwoń do nas.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, zapraszamy. Przesyłkę możesz odebrać pod adresem:

Sklep Lottie

ul. Sienkiewicza 3/29

08-200 Łosice

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Niestety nie. Nie jestem płatnikiem VAT. Mogę jednak wystawić dowód zakupu.

 

Jak anulować / zmienić zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało potwierdzone skontaktuj się z nami, zobaczymy co da się zrobić.

Jeśli zostało wysłane niestety nie możemy już niczego zmienić.

 

 

Facebook