Masz pytanie?

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego LOTTIE (zwanego dalej "Sklepem").

INFORMACJE OGÓLNE

1. Sklep prowadzi sprzedaż internetową. Warunkiem dokonania zamówienia jest wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia oraz akceptacja zawartych w zamówieniu i Regulaminie warunków i kosztów dostawy. Zakupy dokonywane za pośrednictwem naszej strony nie wymagają zakładania swojego konta i rejestracji w naszym Sklepie. Dane każdego zamówienia wraz z danymi Klienta zapisywane są automatycznie i wysyłane automatycznie jako potwierdzenie zamówienia na skrzynkę Klienta.

2. Stoną dokonującą zakupów w sklepie może być wyłącznie osoba pełnoletnia, osoba fizyczna lub firma.

3. Właścicielem sklepu Lottie jest - Atelier Pracownia Krawiecka, ul. Sienkiewicza 3/29, 08-200 Łosice.

OFERTA

1. Ceny towarów oferowanych w sklepie są podane w PLN ( nie jesteśmy płatnikiem VAT).

2. Ilość towarów, rodzaj, ich ceny i opisy są zmienne i aktualizowane. Sklep może dokonać zmiany ceny, ceną wiążącą jest aktualna cena na stronie w trakcie składania zamówienia.

3. Ilość towarów podlegająca promocji jak i regularnej sprzedaży jest ograniczona, często sprzedajemy rzeczy w pojedynczym egzemplarzu.

4. Wszystkie materiały zamieszczone na stronie Sklepu ( zdjęcia, grafiki, teksty ) są naszą własnością, wykorzystanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie jest realizowane na podstawie poprawnie wypełnionego i przesłanego do Sklepu Formularza zamówienia przez zamawiającego (następuje automatycznie po zatwierdzeniu zamówienia) oraz po dokonaniu i wpłynięciu na konto Sklepu płatności za dane zamówienie.

2. Zamówienia będą realizowane na podstawie kolejności zgłoszeń, w przypadku braku określonego towaru Klient może uzyskać informację w Sklepie o ewentualnej możliwości zakupu danego towaru w przyszłości.

3. Zamówienia są rozpatrywane i realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

4. Na realizację zamówienia sklep zastrzega sobie termin od 3 do 5 dni roboczych, ewentualne zmiany terminu realizacji będą każdorazowo uzgadniane z Klientem. Istnieje możliwość zmiany terminu realizacji w Regulaminie.

5. Po złożeniu zamówienia wysyłamy e-mail z potwierdzeniem zakupu i numerem konta celem dokonania płatności. 

6. Sklep zastrzega sobie prawo do:

- odmowy realizacji zamówienia w przypadku gdy dany artykuł został już sprzedany, w tej sytuacji wpłacone już pieniądze są zwracane na konto Klienta w ciągu 48 godzin,

- odmowy realizacji zamówienia w przypadku budzącego wątpliwości zamówienia, błędnie wypełnionego Formularza zamówienia, lub braku odnotowania płatności po upływie 3 dni od dokonania zakupu.

7. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu wyłącznie przed jego wysłaniem.

8. Realizacje na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom. Z chwilą wysłania przez Klienta takiego zamówienia na skrzynkę sklepu następuje zawarcie umowy ze Sklepem, Klient może wycofać się z kupna tylko jeśli Sklep wyrazi na to zgodę.

PŁATNOŚCI I DOSTAWA

1. Klient może wybrać jedną z kilku metod płatności za kupione towary:

- przelew

- płatność on-line

- za pobraniem

- gotówka

- płatność PayPal

- płatność Tpay

 

Przelewy prosimy kierować na konto:

PEKAO S.A.  13124021931111000035960397

LOTTIE, Otylia Kucewicz

08-200 ŁOSICE, UL. Sienkiewicza 3/29 

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

 

2. Realizacja zamówienia następuje po odnotowaniu płatności za dane zamówienie.

3. Zakupiony towar z wybraną formą dostawy wysyłamy w ciągu 3-5 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu.

4. Koszty transportu ponosi Zamawiający. 

Standardowe koszty wysłania przesyłki na terenie Polski wynoszą:

mini paczka - 9,50zł

paczka z odbiorem na poczcie - 9,50 lub 11zł

kurier DPD  - 15zł

kurier DPD przesyłka pobraniowa - 20zł

kurier 48 (poczta polska) - 11zł 

odbiór osobisty - 0zł

Sklep w ramach promocji może wysłać zamówienie na własny koszt.

5. Firma nie jest płatnikiem VAT i nie posiadamy kasy fiskalnej.  Na życzenie klienta wystawiamy dowód zakupu, jednocześnie informujemy, iż w przypadku nie wysłania do Klienta dowodu zakupu to email potwierdzający zakup (po zweryfikowaniu przez nas czy zamówienie nie zostało anulowane) stanowi dowód zakupu przy ewentualnej reklamacji.

6. Zamówienia nie opłacone w ciągu 3 dni od zakupu będą uznawana za anulowane, chyba że termin płatności będzie ustalony indywidualnie.

ZWROTY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W tej sytuacji zobowiązany jest do poinformowania Sklepu o swojej decyzji za pomocą poczty elektronicznej na adres:......Zwrot może być dokonany jedynie w sytuacji gdy zakupiony przedmiot jest nowy i nie jest uszkodzony, oraz posiada komplet metek.

1.1. Towar należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem "ZWROT". Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (jeśli był wydany) oraz formularz zwrotu zawierający niezbędne dane: numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego i numer konta, na które Sklep ma zwrócić pieniądze.

Formularz ZWROTU / WYMIANY

(niepotrzebne skreślić)

 

Data dostawy: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Numer zamówienia: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dane Kupującego: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa i cena zwracanego/ wymienianego artykułu: ---------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                      

 Numer konta na które mamy zwrócić pieniądze:  

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

-----------------------------------------------------------

Data i podpis Kupującego

 

1.2. Zwracany towar powinien być wysłany przesyłką rejestrowaną na adres:

 Sklep Lottie

ul. Sienkiewicza 3/29, 08-200 Łosice

z dopiskiem "ZWROT".

Proszę o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki.

1.3. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

1.4. Sklep zwróci kwotę za zwracany towar w ciągu 7 dni po otrzymaniu zwrotu.

1.5. Sklep nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem".

WYMIANA

1. Przy wymianie towaru, nieużywany towar wraz z kompletem metek, dowodem zakupu (jeśli był wydany) i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem "WYMIANA". Na wymianę towaru Klient ma również 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszt przesyłki w przypadku wymiany ponosi Klient. 

REKLAMACJA

1. W przypadku reklamacji bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt ze Sklepem. Towar należy odesłać z kompletem metek i dowodem zakupu- jeśli był wydany, oraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany.  Przesyłkę wysyłamy na własny koszt (przesyłka rejestrowana- proszę zachować dokument nadania) na adres Sklepu z dopiskiem "REKLAMACJA".

1.1 Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkującego.

1.2 Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

1.3. W razie uznania reklamacji reklamowany towar podlega wymianie na nowy, pełnowartościowy  lub jeśli nie jest to możliwe Sklep zwraca kwotę za reklamowany artykuł oraz za koszty jego dostawy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nie regulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 2). 

2. Sklep zobowiązuję się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich Klientów w celach niezwiązanych z realizacją zamówienia.

 

Facebook